Χαρακτηριστικά Πελατών
Ο στόχος μιας ecommerce πλατφόρμας είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις. Για να αυξηθούν όμως οι πωλήσεις θα πρέπει να έρχονται περισσότεροι πελάτες στο eshop σας. Αυτό είναι το κομμάτι της προώθησης και ένα eshop μπορεί να κάνει πολλά για να σας βοηθήσει, παρόλα αυτά σιγουρά θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε και άλλες μεθόδους για να βοηθήσουν την προώθησή του eshop, όπως οι διαφημίσεις (facebook ads, google ads κ.α.).
Το πιο βασικό για να έρθει καινούργιος κόσμος στο eshop σας είναι να σας βρίσκουν στις μηχανές αναζήτησης όπως το google. Παρότι η ίδια η google δεν έχει πει ποτέ πως δουλεύει ο αλγόριθμος για την μηχανή αναζήτησης, υπάρχουν διάφορα hints που έχουν δώσει κατά καιρούς (όπως το να είναι fast αλλά και responsive το site) καθώς και οδηγίες (όπως Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide). Πέραν από αυτά με το καιρό πολύ τεχνικοί πειραματίστηκαν και έβγαλαν κάποια συμπεράσματα τα οποία και δημοσίευσαν. Έτσι σήμερα τα περισσότερα eshop χρησιμοποιούν κάποιους πολύ βασικούς κανόνες για το SEO. Παρότι όμως οι eshop πλατφόρμες έχουν τους τεχνικούς κανόνες, οι χρήστες παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο καθώς είναι αυτοί που βάζουν το πιο σημαντικό στοιχείο (τα κείμενα).
Πέραν του SEO οι χρήστες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν και άλλα διαθέσιμα εργαλεία όπως τα analytics και σίγουρα τις διαφημίσεις.
Όταν πλέον έχει έρθει ο πελάτης στο eshop οι παρακάτω δυνατότητες θα σας βοηθήσουν με την πώληση:
- Αγορά σαν επισκέπτης (Guest check out)
- Facebook login
- Εύκολη πλοήγηση
- Εύκολη αναζήτηση προϊόντων
- Πολλαπλές επιλογές πληρωμής
- Πολλαπλές επιλογές παράδοσης
- Φιλικό design για κινητά, tablets και για διάφορες άλλου μεγέθους οθόνες (responsive)
- Σύνδεση με Skroutz
- Σύνδεση με Google Analytics και web master tools
- Προώθησή μέσω διασταυρούμενων πωλήσεων(cross-selling)
- Προώθησή μέσω ενισχυτικών πωλήσεων (upselling)
- Πολλαπλά επίπεδα τιμών για πολλαπλά επίπεδα πελατών
- Μόνιμη έκπτωση σε συγκεκριμένους πελάτες
- Προβολή τιμών με το ΦΠΑ ή χωρίς το ΦΠΑ (για B2B)
- Εκπτώσεις σε προϊόντα με κανόνες όπως σε συγκεκριμένους πελάτες
- Προϊόντα με εικόνες και κείμενα καθώς και επιλογές (όπως χρώμα και μέγεθος κ.α.)
- Δυναμικά πεδία για κάθε προϊόν (πεδία που δεν έχει το eshop αλλά θέλετε να βάλετε)
- Πολλαπλούς τρόπους προβολής των προϊόντων αλλά και των κατηγοριών
- Quick view από τις λίστες προϊόντων
- Προϊόντα σε πολλαπλές κατηγορίες και σε πολλαπλά δέντρα κατηγοριών
- Περιορισμός στα είδη πληρωμών ανάλογα με τα είδη προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι
- Κουμπιά που μπορούν να βάλουν πολλαπλά προϊόντα και ποσότητες στο καλάθι με ένα κλικ
- Όμορφα και responsive themes, ακόμα και theme τις επιλογής σας από το themeforest
- Κουπόνια εκπτώσεων
- Σύστημα επιβράβευσης με πόντους και εξαγορά πόντων
- Λίστα επιθυμητών
- Ιστορικό παραγγελιών του πελάτη και προβολή κατάστασης για κάθε παραγγελία του